21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen.

Förut på morgonen och ibland även om nätterna kunde jag uppleva att lakanet gled omkring på madrassen och det innebar att jag ofta sov på madrassen eller på ett stycke ihoprullat lakan. Jag tänkte inte på det då:

Men var fanns livskvaliteten?

Nu har jag använt dra-på-lakan i ungefär ett halvår och det har verkligen revolutionerat mitt liv. Ett dra-på-lakan har som resår i hörnen och man trär det på madrassen. Det är givetvis extra viktigt att man har lakan i rätt storlek när man använder sig av dra-på-lakan, jag upplever inga fler nätter på madrassen eller på ihoprullat lakan. Jag är lyckligare, mer framgångsrik, mer utvilad.

Dra-på-lakan är verkligen färdigskivat i det bästa sedan färdigskivat bröd. High five.

 

Kommentera

