20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film…

Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film skulle jag säkert få spela huvudrollen i extremt jobbig film som kanske Irreversible. Alltså, om de nu ändå hotar med pistol. Fan vad jobbigt! Först blir jag våldtagen och sen blir min pojkvän typ åtalad för mord. Fy sjutton!

Men om jag fick välja fritt under trevliga former skulle jag kunna vara Christine i You and me and everyone we know. Alltså: jag när ju en dröm om att våga försörja mig på kreativitet och nu säger ni WHAT? men verkligen: jag skulle kunna göra precis vad som helst, men till exempel att spela in ljud till en bild:

Det kunde jag göra innan lunch. Efter lunch kunde jag skriva en stund.

Jag kunde också ha konversationer med separerade fäder:

Flörtligt och hoppfullt.

När vi skulle ha vår första date kunde han hänga upp en tavla i ett träd (bonus! Den här scenen får ni dubbad till spanska! *Firework emoji*).

Kort sagt: inga jobbiga grejer. Rätt soft. Också: köpa nya skor:

Men jag skulle inte skriva på dem med permanent tusch.

Kommentera

