9. En grej jag skulle vilja vänja mig av med.

Två saker:

1. Att impulshandla kläder eller asseccoarer (eller böcker eller ögonskuggor!) när jag är ledsen, glad, uttråkad, arg eller varenda gång jag börjar ogilla någon av de två-tre outfits jag varvar under en vecka.

Dyrt och miljöovänligt. Helt ovärt.

Här syns jag posa i fyra favoriter: Asos med hästar, vintage A-linje, Oasis med papegojor och Oasis (tror jag) med cyklar:

IMG_8459 IMG_8493 IMG_8343  IMG_8158

Två av fyra har jag inte burit sedan det blev stövelsäsong.

Alltså, jag bjuder verkligen på att min egen favoritpose uppenbarligen är från sidan med något märkligt snedleende.

2. Sluta skjuta upp surdegar tills de når all orimlig jobbighet. 

IMG_7455

Kommentera

