8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Det här kräver ju research. För det första måste jag ju känna till några hotta författare? Jag tror inte jag gör det. Alltså: på alla plan-hotta. Fasen vad politiskt korrekt, men jag vill inte hångla med en torris, en dryging, någon som är äcklig eller någon som bara inte känns rätt. Författaren måste ha sjukt mycket karisma så att det liksom lyser genom bok- och tidningssidor. Jag vet i sjutton om jag tänker lägga ner någon mer energi på detta än att säga Sara Hansson. Jag tror att hon skulle vara ett snällt pistolhots-hångel och dessutom är hon sjukt bra.

 

Kommentera

