7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

DSC_02112

 

Antingen sitter jag där till höger där datorn står, men det är inte så festligt, så oftast sitter jag just i det soffhörn som syns på bilden (Okapin och jag har bestämda platser i soffan – det är helt outtalat, men jag sitter alltid till höger och han till vänster, skulle det någon gång vara tvärtom skulle det kännas helmärkligt). Det här är med andra ord ungefär min utsikt när jag bloggar. Vi har nyss fått upp nya affischer på vår tavelvägg så det känns ovant, men bra.

Kommentera

