1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

unnamed (1)

Jag är en person som regelbundet lägger bilder från min telefon på datorn. Jag har därför ganska bra överblick på bilderna som ligger i min mobiltelefon och jag kan inte riktigt ”hitta” bilder där (jag är också en person som har 0 olästa mail i min inbox på grund av att jag verkligen prioriterar att ha 0, eftersom jag blir råstressad av att ha olästa mail).

Den här bilden togs i början av december och jag tror att Okapin var på väg hem med tunnelbanan och jag var redan hemma. Jag ville illustrera hur glad jag var över att han skulle komma hem (det blir jag varje dag! Jag är nästan alltid hemma före honom p g a arbetstid och närhet till arbetsplats och jag blir varje dag lika glad när jag hör hans nyckel i låset). Vi skickade flera bilder till varandra och jag fick ställa mig i adventsljusstakens sken för att synas. Jag tycker att jag ser väldigt glad ut. Det där är en gladmin. Men what about näs-rynket? Ja, what about it? Så gör tydligen jag.

 

Kommentera

