#Blogg100

Bisonblog fortsätter med #blogg100. Jag är med. Jag minns inte riktigt hur länge jag hängde med förra året, men om hundra dagar från och med onsdag är det maj, snart sommar, ljufligt. Jag vill vara med på den resan. Och jag vill minnas.

Bisonblog skriver dessa regler:

Regler för #Blogg100 – Andra sommaren

  • #Blogg100 startar onsdagen den 23 januari 2013
  • Varje dag, 100 dagar i rad, måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg.
  • Tagga varje inlägg med taggen #blogg100
  • Det finns inga krav på hur långt inlägget ska vara. (Ett inbäddat youtubeklipp är också ett inlägg).
  • Det är helt okej att förhandspublicera inlägg, men det blir kanske roligare att skriva tätare inpå själva publiceringen.

Bra.

 

3 responses to “#Blogg100

  1. Pingback: Nyhetscirkus » En obloggande kvinna hittades i Karlstad

  2. Pingback: Vi som är med i #Blogg100 | Bisonblog

  3. Pingback: 12. Kulturmånaden januari | Kaospatrullen

Kommentera

